Dragi colegi,
Vă informăm că, începând cu 13.05.2025 clientiii pot solicita ridicarea măsurii de autoexcludere.
Pentru astfel de solicitari va rugam sa respectati pașii de mai jos:
Etapele fluxului:
👉Reprezentantul de vanzari oferă jucătorului solicitant formularul „FORMULAR_ANULARE_AUTOEXCLUDERE” (se printeaza din articole suport).
👉Jucătorul completează cererea, inclusiv bifarea uneia dintre cele două opțiuni disponibile în formular.
👉Reprezentantul de vanzari verifică identitatea jucătorului pe baza actului de identitate prezentat în original:
💥Confirmă că datele din cerere corespund cu cele din actul de identitate.
💥Solicită o copie a cărții de identitate (fizic sau poză realizată cu telefonul de serviciu).
💥Se asigură că toate câmpurile sunt completate: nume și prenume, CNP, dată, semnătură, precum și bifarea uneia dintre opțiuni.
👉După completarea cererii, reprezentantul de vanzari transmite imediat documentele către superiorul direct, prin Whats-app sau e-mail, asigurându-se că documentele sunt lizibile.
👉Cererea de anulare a autoexcluderii are efecte imediate pentru Jucator de la momentul in care acesta nu se mai regaseste in solutia tehnica SUPERBET;
Pentru eventualele neclaritati va rugam sa luati legatura cu managerul.